تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پرفروش ترین ها

    پر فروش ترین های فورکیا


    پر بازدید ترین های فورکیا

    پیوند ها

    آمار بازدید

    • بازدید امروز : 62
    • بازدید دیروز : 76
    • بازدید کل : 52590

    پایان نامه بررسی تاثیر تداعی های برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان


    دانشگاه آزاد اسلامی

    واحد رشت

    دانشکده مدیریت و حسابداری

    گروه آموزشی مدیریت بازرگانی

    پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد

    رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین الملل

    عنوان:

    بررسی تاثیر تداعی های برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان

    مطالعه موردی: صنعت نساجی استان گیلان

    استاد راهنما:

    دکترمسعود عموپور

    بهمن 1393

    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود

    (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)

    تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

    (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

    فهرست مطالب

    چکیده 1

    فصل اول: کلیات تحقیق

    1-1مقدمه. 3

    1-2 بیان مسئله. 3

    1-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش… 5

    1-4 اهداف پژوهش… 6

    1-4-1هدف اصلی.. 6

    1-4-2 اهداف فرعی.. 6

    1-5 چهارچوب نظری تحقیق.. 7

    1-6 فرضیه های تحقیق.. 8

    1-7 قلمرو پژوهش… 8

    1-7-1 قلمرو زمانی.. 8

    قلمرو زمانی پژوهش سال 1393 به مدت شش ماه است. 8

    1-7-2 قلمرو مکانی.. 8

    1-7-3 قلمرو موضوعی.. 8

    1-8 تعریف نظری متغیرها 8

    1-9 تعریف عملیاتی متغیرها 9

    فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

    2-1 مقدمه. 11

    2-2 تداعی برند. 11

    2-2-1 مروری بر تحولات تاریخی برند. 11

    2-2-2 مفاهیم برند. 13

    2-2-3 تعاریف برند و معنای برند. 14

    2-2-4 چندین وجه یک نام تجاری موفق.. 15

    2-2-5 دیدگاه های شناسایی برند. 15

    2-2-6 تفاوت لوگو و برند. 16

    2-2-7 اهمیت یک برند. 16

    2-2-8 مدیریت برند. 17

    2-2-9 دانش برند از دید گاه کلر. 18

    2-2-10 برند از نظر آکر. 20

    2-2-10-1 ارزش ویژه برند. 24

    2-2-10-1-1 دیدگاههای مطالعه ارزش ویژه برند. 24

    2-2-10-1-2 ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر. 25

    2-2-10-2 آگاهی از برند. 26

    2-2-10-3 کیفیت ادراک شده 26

    2-2-10-4 وفاداری به برند. 27

    2-2-10-5 تداعی برند یا برداشت از برند با همخوانی با برند. 27

    2-2-10-6 دیگر دارایی های برند. 30

    2-2-11 عوامل تداعی برند. 30

    2-2-12 تصویر برند بر اساس تداعی برند. 30

    2-3 تداعی های برند مبتنی بر شرکت… 33

    2-4 تداعی برند مبتنی بر تجربه. 33

    2-5 وفاداری مشتری به برند. 34

    2-5-1 تعریف مشتری.. 34

    2-5-2 اهمیت مشتری.. 34

    2-5-3 تعریف وفاداری مشتری.. 35

    2-5-4 مشتری وفادار. 36

    2-5-5 عوامل موثر بر وفاداری مشتری.. 37

    2-5-6 هرم سازگاری مشتری با برند. 38

    2-5-7 وفاداری به برند 39

    2-5-8 دوره های وفاداری به برند. 41

    2-5-9 شخصیت برند. 45

    2-5-10 رضایت مشتری.. 45

    2-5-11 دیدگاه تاکر. 46

    2-5-12 شاخص های وفاداری به برند. 46

    2-5-13 سطوح وفاداری به برند. 46

    2-5-14 ابعاد وفاداری به برند. 48

    2-5-15 انواع وفاداری به برند. 50

    2-6 اعتماد به برند. 51

    2-6-1 اعتماد. 51

    2-6-2 ابعاد اعتماد. 54

    2-6-3 اعتماد مبتنی بر شناخت و مبتنی بر احساس… 54

    2-6-4 اعتماد به برند در مفهوم وفاداری مشتری.. 55

    2-7 برند های نساجی در ایران. 55

    2-8 پیشینه تحقیق.. 56

    2-8-1 تحقیقات داخلی.. 56

    2-8-2 تحقیقات خارجی.. 58

    2-9 مدل مفهومی تحقیق.. 61

    فصل سوم: روش اجرای تحقیق

    3-1 مقدمه. 63

    3- 2 روش تحقیق.. 63

    3-3 جامعه و نمونه آماری.. 64

    3-3-1 جامعه آماری.. 64

    3-3-2 روش نمونه گیری و حجم نمونه. 64

    3-4 روش گرد آوری داده ها 65

    3-5 ابزار گردآوری اطلاعات… 66

    3-5-1 روایی و پایائی پرسشنامه. 67

    3-5-1-1 روائی پرسشنامه. 67

    3-5-1-2 پایایی پرسشنامه. 68

    3-6 روش های تجزیه و تحلیل داده ها 69

    3-6-1 مدل معادلات ساختاری.. 69

    3-6-2 دلایل استفاده از مدل سازی.. 70

    فصل چهارم:روش تجزیه و تحلیل داده ها

    4-1مقدمه. 73

    4-2 توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. 73

    4-2-1 توصیف جنسیت پاسخ دهندگان. 74

    4-2-2 توصیف سن پاسخ دهندگان. 75

    4-2-3 توصیف تحصیلات پاسخ دهندگان. 76

    4-3 توصیف متغیر های تحقیق.. 77

    4-3-1 توصیف متغیر تداعی برند مبتنی بر کارکنان. 77

    4-3-2 توصیف متغیر تداعی برند مبتنی بر شرکت… 78

    4-3-3 توصیف متغیر اعتماد به برند. 79

    4-3-4 توصیف متغیر وفاداری.. 80

    4-4 بررسی نرمال بودن متغیر های اصلی تحقیق.. 81

    4-5 روابط خطی متغیر ها 81

    4-6 تحلیل عاملی تاییدی.. 82

    4-6-1 تحلیل عاملی تاییدی متغیر تداعی برند مبتنی بر تجربه مرتبط باکارکنان. 83

    4-6-1-1شاخصهای برارزش برای مدل اندازه گیری تداعی برند مبتنی بر تجربه مرتبط باکارکنان. 84

    4-6-2 تحلیل عاملی تاییدی متغیر تداعی برند مبتنی بر شرکت… 84

    4-6-2-1 شاخصهای برازش برای مدل تداعی برند مبتنی بر شرکت… 86

    4-6-3 تحلیل عاملی تاییدی متغیر اعتماد به برند. 86

    4-6-3-1 شاخصهای برازش برای مدل اندازه گیری متغیر اعتماد به برند. 87

    4-6-4 تحلیل عاملی تاییدی متغیر وفاداری به برند. 88

    4-6-4-1 شاخصهای برازش برای مدل اندازه گیری متغیر وفاداری به برند. 89

    4-7 آزمون فرضیات… 90

    4-7-1 مدل یابی معادلات ساختاری.. 90

    4-7-2 تحلیل مسیر فرضیات… 92

    4-7-3 اثرات غیر مستقیم. 92

    فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

    5-1 مقدمه. 95

    5-2 نتایج آمار توصیفی.. 95

    5-2-1 متغیرهای جمعیت شناختی.. 95

    5-2-2 متغیرهای اصلی.. 96

    5-3 نتایج بررسی نرمال بودن متغیرهای اصلی.. 96

    5-4 آزمون همبستگی.. 96

    5-5 نتایج تحلیل عاملی تاییدی.. 97

    5-5-1 متغیر تداعی برند مبتنی تجربه مرتبط با کارکنان. 97

    5-5-2 متغیر تداعی برند مبتنی بر شرکت… 97

    5-5-3 متغیر اعتماد به برند. 97

    5-5-4 متغیر وفاداری به برند. 97

    5-6 نتایج آزمون فرضیات… 98

    5-7 پیشنهاداتی در راستای نتایج تحقیق.. 102

    5-7-1 پیشنهادات کاربردی.. 103

    5-8 محدودیتهای تحقیق.. 104

    5-9 پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده 104

    منابع و مأخذ. 106

    فهرست جداول

    جدول2-1) معانی مختلف تصویر برند از دیدگاه دانشمندان. 32

    جدول 2-2) دوره های وفاداری به نام و نشان تجاری.. 43

    جدول 2-3) انواع وفاداری بر اساس درگیری /تفاوت درک شده. 50

    جدول3-1) تعداد سوالات متغیر های پرسشنامه. 66

    جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان. 74

    جدول4-2) توصیف سن پاسخ دهندگان. 75

    جدول4-3) توصیف تحصیلات پاسخ دهندگان. 76

    جدول4-4) توصیف متغیر تداعی برند مبتنی بر کارکنان. 77

    جدول4-5) توصیف متغیر تداعی برند مبتنی بر شرکت… 78

    جدول4-6) توصیف متغیر اعتماد به برند. 79

    جدول4-7) توصیف متغیر وفاداری.. 80

    جدول4-8) آزمون کولموگروف- اسمیرنف برای متغیر های تحقیق.. 81

    جدول4-9) ضریب همبستگی بین متغیرهای تحقیق.. 82

    جدول 4-10: شاخصهای برازش متغیر تداعی برند مبتنی بر کارکنان. 84

    جدول 4-11: شاخصهای برازش تداعی برند مبتنی بر شرکت… 86

    جدول 4-12: شاخصهای برازش متغیر اعتماد به برند. 87

    جدول 4-13: شاخصهای برازش متغیر وفاداری به برند. 89

    جدول 4-14: شاخصهای برازش مدل کلی تحقیق.. 92

    جدول 4-15: مسیرهای مستقیم مورد بررسی.. 92

    جدول 4-16: مسیرهای غیرمستقیم مورد بررسی.. 93

    فهرست نمودارها

    نمودار4-1) نمودار دایرهای جنسیت پاسخ دهندگان. 74

    نمودار4-2) نمودار میله ای سن پاسخ دهندگان. 75

    نمودار 4-3) نمودار میله ای تحصیلات پاسخ دهندگان. 76

    نمودار4-4) هیستوگرام متغیر تداعی برند مبتنی بر کارکنان. 77

    نمودار4-5) هیستوگرام متغیر تداعی برند مبتنی بر شرکت… 78

    نمودار4-6) هیستوگرام متغیر اعتماد به برند. 79

    نمودار4-7) هیستوگرام متغیر وفاداری.. 80

    نمودار 4-8) مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند مبتنی بر کارکنان در حالت بار عاملی.. 83

    نمودار 4-9) مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند مبتنی بر کارکنان در حالت ضرایب معناداری.. 84

    نمودار 4-10) مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند مبتنی بر شرکت در حالت بار عاملی.. 85

    نمودار 4-11) مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند مبتنی بر شرکت در حالت ضرایب معناداری.. 85

    نمودار 4-12) مدل تحلیل عاملی تاییدی اعتماد به برند در حالت بارهای عاملی.. 86

    نمودار 4-13) مدل تحلیل عاملی تاییدی اعتماد به برند در حالت ضرایب معناداری.. 87

    نمودار 4-14) مدل تحلیل عاملی تاییدی وفاداری به برند در حالت بارهای عاملی.. 88

    نمودار 4-15) مدل تحلیل عاملی تاییدی وفاداری به برند در حالت ضرایب معناداری.. 89

    نمودار 4-16) مدل تحقیق در حالت ضرایب معناداری.. 91

    نمودار 4-17) مدل تحقیق در حالت ضرایب ساختاری.. 91

    فهرست اشکال

    شکل1-1 الگوی مفهومی تحقیق.. 7

    شکل 2-1) ابعاد دانش برند کلر. 19

    شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند، اکر (1991) 22

    شکل 2-3) پیشایند ها و پیامد های ارزش ویژه برند. 22

    شکل 2-4) مدل تشریحی ارزش ویژه نام و نشان تجاری آکر. 23

    شکل2-5) هرم سازگاری مشتری با برند. 38

    شکل 2- 6) هرم وفاداری.. 47

    شکل 2-7) تاثیر وفاداری نگرشی بر افزایش وفاداری رفتاری.. 50

    شکل2-1 الگوی مفهومی تحقیق.. 61

    چکیده

    افزایش رقابت در بخش صنعت و افزایش سطح دانش و آگاهی مشتریان باعث توجه بیشتر به حفظ مشتریان شده است. موضوع وفاداری و اعتماد مشتری به برند و عوامل موثر بر آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، و یکی از عوامل ایجاد و افزایش وفاداری و اعتماد مشتری تداعی برندی است که در ذهن مشتری ایجاد می‎‎شود. این تحقیق توضیح می‎‎دهد که چگونه مشتریان برند های صنعت نساجی به وفاداری و اعتماد دست می‎‎یابند. وهمچنین تاثیر تجربه مستقیم بر ادراک نام تجاری را براعتماد و وفاداری توضیح می‎‎دهد.این تحقیق از لحاض روش و اجرا از نوع تحقیقات توصیفی – همبستگی با رویکرد علی است و از نظر هدف از نوع کاربردی می‎‎باشد. در این تحقیق روابط میان تداعی های مبتنی بر تجربه و تداعی های مبتنی بر شرکت بر اعتماد و وفاداری مشتریان بررسی گردیده است. جامعه آماری در این تحقیق مشتریان صنعت نساجی استان گیلان می‎‎باشد و اطلاعات لازم از 310 پرسشنامه که توسط مشتریان صنعت نساجی استان گیلان تکمیل شده جمع آوری شده است و با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری فرضیه ها مورد بررسی قرار گرفتند و نتایج این پژوهش نشان می‎‎دهد که ؛اعتماد بر وفاداری به برند تاثیر دارد، تداعی مبتنی بر شرکت بر اعتماد برند تاثیر دارد، تداعی مبتنی بر شرکت بر وفاداری برند تاثیر دارد، تداعی برند مبتنی بر شرکت بر وفاداری مشتریان به برند از طریق اعتماد به نام تجاری موثر است، تداعی برند مبتنی بر تجربه کارکنان شرکت بر تداعی برند مبتنی بر شرکت موثر است، تداعی برند مبتنی برتجربه مرتبط با کارکنان بر اعتماد به برند موثر است، تداعی مبتنی بر تجربه مرتبط با کارکنان بر وفاداری به برند تاثیر ندارد، تداعی برند مبتنی بر تجربه مرتبط با کارکنان بر اعتماد به برند از طریق تداعی برند مبتنی بر شرکت موثر است و تداعی برند مبتنی بر تجربه مرتبط با کارکنان بر وفاداری مشتریان از طریق تداعی برند مبتنی بر شرکت موثر است.

    واژگان کلیدی: وفاداری به برند، اعتماد به برند، تداعی های برند، تداعی برند مبتنی بر تجربه، تداعی برند مبتنی بر شرکت، برند

    برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید.

      انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 277
    آموزش افزایش سایز آلت تناسلی بدون دارو و دستگاه

    آموزش افزایش سایز آلت تناسلی بدون دارو و دستگاه

    اگر واقعا می خواهید با مشکلات جنسیتان به کلی خدا حافظی کنید لطفا مطالب زیر را با دقت بخوانید...! در اين سايت روشي را به شما معرفي مي كنيم براي بزرگ كردن آلت تناسلي كه نتايج فوق العاده اي براي شما در بر خواهد داشت،كه خودتان هم باور نمي كنيد: . . . 1-افزايش طول و ضخامت به ...

    کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

    کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

    کسب درآمد 300/000تومان در 60 دقیقه آپدیت مهرماه 97 نکته: دوستان عزیز یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران میپرسند اینه که آیا پکیج شما همون پکیجی هستش که تو اینترنت زده (کسب درآمد ۳۰۰ هزار در 30 دقیقه ) ؟! نخیر ، اون (پکیج کسب درآمد ۳۰۰،۰۰۰ در ۳۰ دقیقه ) به شما باینری آپشن و فارکس ...

    پکیج بهترین برنامه های ردیابی و کنترل همسر و

    پکیج بهترین برنامه های ردیابی و کنترل همسر و

    کاملترین پکیج برنامه های ردیابی و کنترل گوشی همسر و فرزند + آموزش برنامه های پکیج: آموزش ردیابی گوشی سرقت شده بدون نصب برنامه برنامه اندروید ردیابی با ارسال پیامک و بدون نیاز به فعال بودن GPS برنامه اندروید کنترل کامل گوشی و دریافت پیامک ها و تماس ها و ...

    کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

    کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

    پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 15 اردیبهشت 1397 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای ...

    کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

    کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

    این محصول آپدیت شد تاریخ 1397/05/26 اضافه شدن ویدیوی جدید بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد اینترنتی سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم ...

    كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل ١٣٠ هزار تومان

    كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل ١٣٠ هزار تومان

    سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني داري.. اگه ميخواي يك فعاليت جديد رو شروع كني .. و يا حتي ميخواي وضعيت زندگيتو بهتر و بهتر كني و جاذب ثروت و موفقيت ...

    افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

    افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

    بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

    حیرت انگیزترین پکیج کسب درامد

    حیرت انگیزترین پکیج کسب درامد

    ((به نام امید ناامیدان)) *مژده* دوستان گرامی با توجه به رضایت شما از این پکیج و رسیدن شما به درامد های بالا قیمت این پکیج افزایش یافت. تیم ما تا رسیدن شما به درامد 5/000/000 تومانی در روز با شما خواهد بود. پس با ایمیل و تلگرام تیم ما در ارتباط باشید و درصورت عدم رضایت پس از خرید مبلغ به ...

    تجربه شخصی من در درمان زود انزالی (انزال زودرس) در

    من همه روش های درمان زودانزالی را تجربه کردم و شرح تجربه های خودم را در سایت به طور مفصل درج کرده ام تا اینکه در نهایت روش درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردمروشی که نه تنها به طور کامل این مشکل را حل کرد بلکه طعم واقعی لذت رابطه جنسی را به من چشاند و از آن موقع بود که فهمیدم ...

    اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

    اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

    -اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و مرتب و منظم به همراه راهنما در هر بخش، با قیمتی کم در ...

    نسخه ویژه برنامه اد ممبر بی نهایت

    نسخه ویژه برنامه اد ممبر بی نهایت

    با سلام خدمت تمام عزیزانی که از سایت فروشگاهی کافه فایل دیدن میکنند اول دوستان میخواستم قبل از فروش بسته ادد ممبر تلگرام یک توضیحی رو براتون بدم : جدیدا در بین برخی از سایت ها متاسفانه شاهد فروش این بسته هستیم اما این دوستان با بداخلاقی هایی که دارند نمیخواهند اطلاع بدن که ...

    ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار+ردیاب

    ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار+ردیاب

    معرفی نرم افزار: ردیابی افراد در تلگرام+شناسایی آدرس محل سکونت + شماره یاب این ردیاب کاملا قانونی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.و هیچ گونه هک کردن و یا رفتن به اطلاعات شخصی طرف در کار نبوده و تمام آموزشها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی میباشد،و هیچ گونه ورود ...

    نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی

    نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی

    شاه نعمت‌الله ولی نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی پر فروشترین کتاب نسخه خطی با بیش از 2000000 فروش تا کنون جهت سفارش بر روی لینک زیر کلیک نمائید . ...

    آموزش رایگان کسب درآمد از سایت الیمپ

    آموزش رایگان کسب درآمد از سایت الیمپ

    خیلی از دوستان سوال پرسیدن در مورد نحوه ثبت نام که ما در ویدیو زیر تمام موارد را آموزش دادیم در ویدیو زیر در مورد نحوه ثبت نام در سایت الیمپ و آشنایی با تمام اجزای مهم سایت الیمپ توضیح دادیم . برای رفتن به سایت الیمپ کلیک کنید برای شناخت کار با اندیکاتور ...

    کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست

    کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست

    این روزها با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور، کسب درآمد برای خیلی از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند یک شغل کارمندی داشته باشند به سختی درس می خوانند و عده ای دیگر که نتوانند درس بخوانند نیز راه های دیگری را انتخاب می کنند. ...

    دانلود رایگان کتاب رستاخیز مردگان العضیف pdf نسخه

    دانلود رایگان کتاب رستاخیز مردگان العضیف pdf نسخه

    معرفی کتاب:رستاخیز مردگان العضیف ترجمه شده نسخه فارسی عربی وانگلیسی (رستاخیز مردگان العضیف)کتاب نکرونومیکون ( آخرت مردگان ) و یا کتاب دیوانه کننده القابی است که روی این کتاب نهاده اند.!! نام دیگرش ولی الضعیف است..!! مؤلف اصلی این کتاب فردی بدوی اهل شام به نام عبدل ال حضرت در سال ...

    تایپ در منزل با درآمد عالی

    تایپ در منزل با درآمد عالی

    پکیج عالی تایپ و ترجمه ی متون در منزل با درآمد بالا اگر دانشجو هستید و دنبال کار در منزل با پورسانت عالی هستید. اگر دنبال کارهایی از قبیل تایپ و ترجمه در منزل هستید. دیگر نگران بیکاری نباشید بهترین پکیج تایپ و ترجمه ی متون با ...

    کسب درآمد از اینترنت روزانه 150هزارتومان صددرصد

    کسب درآمد از اینترنت روزانه 150هزارتومان صددرصد

    بسم الله الرحمن الرحیم نکته مهم:قبل از هر گونه سوال از همکاران و پشتیبانی،این متن را تا انتها مطالعه کنید.مطمئنا به سوالات شما راجع به این روش ها تا انتهای متن پاسخ داده شده است. با سلام خدمت شما دوستان عزیز ممنونم که این فرصت را به من دادید تا محصول سال ها تلاش خود را به ...

    دانلود رایگان کتاب روان درمانی اگزیستانسیال

    دانلود رایگان کتاب روان درمانی اگزیستانسیال

    معرفی کتاب:(روان درمانی اگزیستانسیال فارسی) روان درمانی اگزیستانسیال گونه ای روان درمانی پرکار یا پویه نگر است. پویا اصطلاحی ست که در حیطه ی بهداشت روان به چهره روان پویه شناسی بسیار بهره گیری می شود؛ و اگر کسی بخواهد یگانه از اساسی ترین ویژگی های رویکرد اگزیستانسیال را ...

    فعالسازی ربات کهن کتاب

    فعالسازی ربات کهن کتاب

    درود همراهان گرامی ربات کهن کتاب به دلیل اینکه کتاب های زیادی در آن قرار دارد برای ما هزینه هایی دارد نظیر فعالسازی سرور ربات ، حجم زیاد کتاب ها ، محدودیت های دانلود و... مجبوریم از کاربران هزینه ای به مبلغ هشت هزار تومان دریافت شود برای نگهداری سرور ربات و... با ...

    دانلود کتاب نایاب مادرکافی جوفراست در مورد

    دانلود کتاب نایاب مادرکافی جوفراست در مورد

    مادر احسان از دستش کلافه شده است. احسان ۱۰ سال دارد و در کلاس چهارم ابتدایی تحصیل می‌کند. او گاهی اوقات رفتارهای بد و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهد. احسان وقتی عصبانی می‌شود همه چیز را به هم می‌ریزد؛ از کوسن‌های مبل که به اطراف پرتاب می‌شود بگیرید تا کاغذ ...

    دانلود رایگان کتاب رستاخیز مردگان العضیف pdf نسخه

    دانلود رایگان کتاب رستاخیز مردگان العضیف pdf نسخه

    معرفی کتاب:رستاخیز مردگان العضیف ترجمه شده نسخه فارسی عربی وانگلیسی (رستاخیز مردگان العضیف)کتاب نکرونومیکون ( آخرت مردگان ) و یا کتاب دیوانه کننده القابی است که روی این کتاب نهاده اند.!! نام دیگرش ولی الضعیف است..!! مؤلف اصلی این کتاب فردی بدوی اهل شام به نام عبدل ال حضرت در سال ...

    دانلود کتاب زمینه ی روانشناسی هیلگارد- تالیف

    دانلود کتاب زمینه ی روانشناسی هیلگارد- تالیف

    دانلود کتاب زمینه ی روانشناسی هیلگارد تالیف ریتا اتکینسون و ریچارد اتکینسون ترجمه محمد تقی براهنی و بهروز بیرشک منبع آزمون ارشد روانشناسی شامل 716 صفحه در قالب فایل pdf ...

    اندیکاتور R & S جهت کسب درآمد از سایت الیمپ

    اندیکاتور R & S جهت کسب درآمد از سایت الیمپ

    سایت الیمپ از دو قسمت تشکیل شده ( باینری آپشن و فارکس ) خیلی از دوستان سوال پرسیدن در مورد نحوه ثبت نام که ما در ویدیو زیر تمام موارد را آموزش دادیم در ویدیو زیر در مورد نحوه ثبت نام در سایت الیمپ و آشنایی با تمام اجزای مهم سایت الیمپ توضیح دادیم . برای رفتن به ...

    آموزش تله کینزی در دو روز

    آموزش تله کینزی در دو روز

    فقط در 2 روز...! توضیحات کم و مختصر نشانه نا کار آمد بودن مجموعه آموزشی نیست! با سلام. در این کتاب آموزش کامل تله کینزی را بصورت خیلی ساده و روان در اختیار شما قرار دادیم که هرکسی حتی در مبتدی ترین سطح میتواند تله کینزی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرد. آموزش هایی که داده شده ...

    دانلود نسخه کامل کارتون پوکویو - دوبله فارسی

    دانلود نسخه کامل کارتون پوکویو - دوبله فارسی

    پوکویو (اسپانیایی: Pocoyó) نام یک مجموعهٔ تلویزیونی کارتونی اسپانیایی-بریتانیایی است که ویژه کودکانِ پیش‌دبستانی ساخته شده است و خالق آن «گی‌یرمو گارسیا کارسی»، «کُلمن لوپز»، «لوئیس گایه‌گو» و «دیوید کانتویا» هستند. تاکنون دو فصل از این مجموعه ...

    گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)

    گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)

    گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل) کتاب ارزشمند ونایاب گنج نامه شیخ بهایی واحمد وزیر دانلود کتاب نسخه نامه احمد وزیری (گنجنامه شیخ بهایی) با ۲۱۰۲ سند و نسخه معتبر نسخه نامه احمد وزیرکتابی جهت کاوش وتحقیق و پژوهش در علم گنج پژوهی برای محققین ...

    سوال عملی Excel با جواب

    سوال عملی Excel با جواب

    دانلود نمونه سوال عملی اکسل همراه با جواب تشریحی تعداد فایل فشرده : 2 نوع فایل : Zip ...

    دریافت فایل : سوال عملی Excel با جواب
    دانلود رایگان کتاب زمینه روانشناسی هیلگارد (متن

    دانلود رایگان کتاب زمینه روانشناسی هیلگارد (متن

    معرفی کتاب:زمینه روانشناسی هیلگارد (متن کامل) نويسنده:اتکینسون مترجم:دکتر براهنی فرمت کتاب:پی دی افpdf(کیفیت عالی) زبان کتاب:فارسی سفارش کتاب(pdf,چاپی)و پشتیبانی تلگرام:09103894814 ...

    دانلود فیلم آموزش ویدئویی نرم افزار حسابداری هلو

    دانلود فیلم آموزش ویدئویی نرم افزار حسابداری هلو

    کاملترین مجموعه فیلم و کتاب و پاورپوینت آموزش ویدئویی نرم افزار هلو در اینترنت زمان کل فیلم ها : 5 ساعت نوع فایل : ویدئویی کیفیت HD تعداد : 106 فایل ویدئویی قابل پخش در موبایل ، کامپیوتر یا دستگاه های پخش ویدئو به علاوه آموزش پاورپوینت هلو و کتاب آموزش هلو ...



    تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد